Dane techniczne:
- technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 3 500 kg,
- dopuszczalna masa całkowita: 2 980 kg,
- ładowność: 2000* kg
- masa własna: 980 kg,
- pojemność ładunkowa: 2,1 m3
- powierzchnia ładunkowa: 4,1 m2,
- długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2 910 mm,
- szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 1 410 mm,
- wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 4420/1595/1390 mm,
- wysokość ścian skrzyni: 500 mm,
- grubość blachy podłogi/ściany: 3/2 mm,
- wysokość platformy od podłoża: 850 mm,
- rozstaw kół: 1150 mm,
- zawieszenie: sztywne,
- obciążenie oka dyszla: 480 kg,
- rozmiar ogumienia: 10,0/75-15,3 ,
- prędkość konstrukcyjna: 30 km/h,
- system wywrotu: trójstronny,
- cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1300mm/8L/160bar,
- minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 20,8/15,3 KM/kW
- kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46˚
* ładowność konstrukcyjnie dopuszczalna 2500 kg.
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian,
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą,
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie,
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej,
- Rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego lub najazdowego,
- Dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika,
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø50mm,
- Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna,
- Postojowy hamulec ręczny z korbą,
- Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym,
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym,
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym,
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami,
- Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone antykorozyjnie,
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV,
- Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005,
- Kolorystyka malowania ścian pomarańczowy RAL2008,
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
Wyposażenie opcjonalne:
- Dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika: + 550 zł,
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm: + 140 zł,
- Zaczep dyszla sztywny z okiem obrotowy Ø50mm: + 350 zł,
- Nadstawy z profilu PF500mm z drabinką: + 5 900 zł
- Hamulec najazdowy ( Prędkość konstrukcyjna 40km/h, Dopuszczalna masa całkowita 3400kg): + 4 200 zł,
- Hamulec ręczny dźwigniowy: + 1 150 zł
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel (Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych): + 480 zł,
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR: zamiennie,
- Koło zapasowe (luzem) 10.0/75-15.3: + 750 zł,
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
- Wykonanie bez instalacji hamulcowej pneumatycznej: – 900 zł.