Dane techniczne:
- technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 6 100 kg,
- dopuszczalna masa całkowita: 6 100 kg,
- ładowność: 4 720 kg
- masa własna: 1 190kg,
- pojemność ładunkowa: 3,2 m3
- powierzchnia ładunkowa: 6,4 m2,
- długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 3 500 mm,
- szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 1 820 mm,
- wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 4960/1990/1430 mm,
- wysokość ścian skrzyni: 500 mm,
- grubość blachy podłogi/ściany: 3/2 mm,
- wysokość platformy od podłoża: 890 mm,
- rozstaw kół: 1400 mm,
- zawieszenie: sztywne,
- obciążenie oka dyszla: 1000 kg,
- rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3 ,
- prędkość konstrukcyjna: 25 km/h,
- system wywrotu: trójstronny,
- cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1300mm/8L/160 bar,
- minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 33,6/24,7 KM/kW
- kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46˚
Wyposażenie standardowe:
- skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian,
- centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej,
- system wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie,
- wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą,
- ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami,
- rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego lub najazdowego,
- rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z górnymi zaczepami ciągnika,
- rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm,
- podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
- postojowy hamulec ręczny z korbą,
- instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym,
- przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej,
- instalacja hydrauliczna wywrotu z zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty,
- siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym,
- dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
- materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV,
- kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR,
- kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR,
- szyber zsypowy do ziarna, z blokadą w tylnej ścianie,
- podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
Wyposażenie opcjonalne:
- Dyszel sztywny do łączenia z górnym zaczepem ciągnika: + 900 zł,
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika: + 180 zł,
- Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika: + 1 000 zł
- Wykonanie z hamulcem najazdowym 300×60 (Prędkość konstr. 25km/h; Dopuszczalna masa całkowita 6000kg ): + 3 600 zł,
- hamulec ręczny dźwigniowy w wykonaniu umożliwiającym przenoszenie do kabiny ciągnika: + 1 950 zł,
- nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami: + 5 600 zł,
- Instalacja oświetlenia (LED) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym (bez bocznych obrysówek): + 800 zł,
- Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, z oświetleniem obrysowym: + 540 zł
- Instalacja oświetlenia (LED) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym, z oświetleniem obrysowym: + 1 260 zł,
- wykonanie na 40km/h dla kół 11.5/80-15.3: + 970 zł,
- koła z ogumieniem 15/55-17: + 1 500 zł,
- koło zapasowe (luzem) 11.5/80-15.3: + 800 zł,
- koło zapasowe (luzem) 15/55-17: + 1 700 zł,
- trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
- rynna zsypowa tylna na szerokości szybra zsypowego: + 350 zł,
- tylny zaczep manualny, sztywny*: + 350 zł.
* Produkcja PRONAR - Zaczep tylny manualny (V.Orlandi): + 970 zł