Dane techniczne:
- technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 11 000 kg,
- dopuszczalna masa całkowita: 10 000 kg,
- ładowność: 7 360 kg
- masa własna: 2 640 kg,
- powierzchnia ładunkowa: 16,4 (17,7*) m2,
- długość platformy ładunkowej: 6495 mm,
- długość powierzchni ładunkowej: 6740 (7270*) mm,
- szerokość powierzchni ładunkowej: 2435** mm,
- wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 9135***/2500/2780 mm,
- wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej): 1680 mm,
- grubość blachy podłogi: 3 mm,
- wysokość platformy od podłoża: 1100 mm,
- rozstaw kół: 1730 mm,
- zawieszenie: resory paraboliczne,
- rozmiar ogumienia: 400/60-15,5,
- prędkość konstrukcyjna: 40 km/h,
- minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 67,6/49,7 KM/kW.
* Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę,
** Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET,
*** Długość ze schowaną ramą tylną.
Wyposażenie standardowe:
- platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi,
- rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych,
- dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm,
- układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową,
- drabinki oporowe: przednia i tylna,
- regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
- postojowy hamulec ręczny z korbą,
- instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi,
- tylne gniazdo elektryczne,
- dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
- tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną,
- system lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich,
- chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV,
- kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR.
Wyposażenie opcjonalne:
- dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm: + 350 zł,
- boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG: + 1 150 zł,
- skrzynka narzędziowa: + 550 zł,
- plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach: + 550 zł,
- plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi: + 800 zł,
- wykonanie z hamulcem najazdowym (wykonanie na 8T DMC, na 25 km/h): + 4 100 zł,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1000 zł,
- tylne wyjścia hamulców pneumatycznych do drugiej przyczepy: + 650 zł,
- tylny zaczep manualny, sztywny*: + 300 zł,
- instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce: + 2 000 zł,
- instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania ): + 5 500 zł,
- zespół wciągarki koła zapasowego: + 900 zł,
- koła z ogumieniem 360/65-16: + 1 800 zł,
- koło zapasowe (luzem) 400/60-15.5: + 1 050 zł,
- koło zapasowe (luzem) 360/65-16: + 1 400 zł,
- trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 120 zł.
* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej