Dane techniczne:
- masa własna: 3 700 kg,
- długość: 6 750 mm,
- szerokość: 2 550 mm,
- wysokość (*bez nadstaw): 2 070 mm,
- ładowność: 12 000 kg,
Specyfikacja szczegółowa:
- długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4 510 mm,
- szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył 2 415 mm,
- wysokość ścian skrzyni 600 mm,
- powierzchnia ładunkowa 10,8 m2,
- pojemność ładunkowa – bez nadstaw / z nadstawami 600 / 800 mm 6,5 / 13 / 15,2 m3,
- wyskość podłogi od podłoża 1417 mm,
- rozmiar ogumienia 385/65 R22,5,
- grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm,
- rozstaw kół 1 800 mm,
- rozstaw osi 3 023 mm,
- wysokość sprzęgowa dyszla – min 690 mm,
- wysokość sprzęgowa dyszla – max 990 mm,
- wysokość położenia sprzęgu tylnego (opcja) 895mm,
- prędkość transportowa/robocza 40 km/h,
- zawieszenie resory piórowe,
- klasa ciągnika współpracującego 80 KM,
- kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) 45/50*,
- system wywrotu trójstronny.
Wyposażenie standardowe:
- wysokość ścian 600 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo,
- dyszel typu „Y” z wymienną końcówką, homologowany zgodnie z Regulaminem 55EKG ONZ (Reg.
55UN ECE) oraz 167/2013*2015/208ND, - centralne ryglowanie ścian (burty dolne),
- drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej,
- podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo,
- postojowy hamulec ręczny z korbą,
- rama skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo,
- podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z ceowników hutniczych 160,
- cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 5mm, przykręcana i nitowana,
- rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili),
- podłużnice ramy wykonane z profili zamkniętych 200x80x6 i 160x80x6,
- szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej,
- płaskowniki napinające burty,
- instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni,
- oświetlenie 12V, homologowane, żarówkowe z tylnym gniazdem do drugiej przyczepy, obrysowe,
- oświetlenie LED,
- przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z wyjściem na drugą przyczepę,
- instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych,
- galwanicznie oraz przewodów elastycznych,
- przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5,
- tylne wyjście hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy,
- koła bieżnikowane 385/65-22.5,
- osie renomowanej firmy ADR, homologowane (EU 2015/68),
- resory piórowe,
- dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach,
- siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1700mm. Siła użyteczna,
na czwartym stopniu o średnicy 120mm, przy ciśnieniu nominalnym 16MPa = 180kN (~18.3T), - materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV.
Wyposażenie opcjonalne:
- nadstawy cynkowane ogniowo 600 mm o gr. 2,5mm: 6 300 zł,
- nadstawy cynkowane ogniowo 800 mm o gr. 2,5mm: 6 600 zł,
- stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40 x 40 x 3: 2 250 zł,
- rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowo: 550 zł,
- podest roboczy cynkowany ogniowo: 2 400 zł
- wciągarka koła zapasowego z wieszakiem koła cynkowanym ogniowo: 1 700 zł,
- oświetlenie full LED: 500 zł,
- hydrauliczna instalacja hamulcowa jednoobwodowa: 550 zł,
- nowe koła 400/60 22,5: 9 200 zł,
- koło zapasowe 400/60 22,5: 4 000 zł,
- koło zapasowe 385/65 R22,5 „nowe”: 3 350 zł,
- plandeka rolowana: 1 750 zł,
- szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie: 110 zł,
- trójkąt ostrzegawczy (tablica wyróżniająca pojazd wolno poruszający się): 110 zł,
- zaczep manualny do drugiej przyczepy: 1 000 zł,
- zaczep automatyczny do drugiej przyczepy: 3 600 zł,
- zbiornik na wodę + dozownik na mydło: 450 zł,
- skrzynia narzędziowa 500 zł,
- DUPLEX* – malowany komplet ścian: 2 750 zł,
- DUPLEX* – malowany komplet nadstaw 2 750 zł.
*Ogniowa powłoka cynkowa zostaje pokryta dodatkowo powłoką malarską dzięki czemu, nie tylko chroni przed korozją, ale także zapewnia dodatkowe walory estetyczne. Ponadto warstwa malarska zabezpiecza cynk przed utlenianiem co przedłuża jego trwałość.