Dane techniczne:
- Ładowność: ~3500 kg*,
- Dopuszczalna masa całkowita: 4680 kg,
- Masa własna (bez nadstaw): ~1165 kg*,
- Długość: 4720 mm,
- Szerokość: 1990 mm,
- Wysokość bez nadstaw: 1575 mm,
- Wysokość z nadstawą: 2075 mm,
Specyfikacja szczegółowa:
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 3320 mm,
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przód/tył: 1 810 mm,
- Wysokość ścian skrzyni ( bez nadstaw ): 500 mm,
- Powierzchnia ładunkowa: 6 m2,
- Pojemność ładunkowa – bez nadstaw / z nadstawami: 3 m3 (6 m3),
- Wysokość podłogi od podłoża: 1075 mm,
- Rozmiar ogumienia: 11,5/80-15,3
- Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2,5 mm
- Rozstaw kół: 1500 mm
- Wysokość sprzęgowa dyszla – min 445 mm
- Wysokość sprzęgowa dyszla – max 770 mm
- Max dopuszczalne pionowe obciążenie dyszla: 700 mm
- Prędkość transportowa/robocza: 1000 kg
- Zawieszenie: sztywne
- Klasa ciągnika współpracującego: 30 KM
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 45/50
- System wywrotu trójstronny
* – masa własna i ładowność mogą się różnić w zależności od wyposażenia przyczepy
Wyposażenie standardowe:
- Wysokość ścian 500 mm o gr 2,5 mm, cynkowane ogniowo,
- Centralne ryglowanie ścian (borty dolne),
- Drabinka zewnętrzna oraz stopki wewnątrz skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo, ze stopniami antypoślizgowymi ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej,
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej cynkowana ogniowo,
- Dyszel sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika z wymiennym okiem 50mm dyszel homologowany zgodnie z regulaminem 55EKG ONZ (Reg. 55UN ECE),
- Rama skrzyni ładunkowej cykowana ogniowo,
- Podłużnice główne ramy skrzyni ładunkowej wykonane z profili zamkniętych 160x60x4,
- Cynkowana podłoga skrzyni ładunkowej wykonana z jednego arkusza blachy o grubości 3mm przykręcana i nitowana,
- Rama dolna cynkowana ogniowo (zabezpieczenie konstrukcji na zewnątrz i wewnątrz profili), podłużnice ramy wykonane z ceowników hutniczych 160 i 140 dodatkowo zamkniętych blachą o grubości 5mm,
- Postojowy hamulec ręczny z korbą,
- Szyber zsypowy, do ziarna, cynkowany ogniowo z blokadą w ścianie tylnej,
- Podpora dyszla prosta ze składanym kółkiem stalowym,
- Instalacja wywrotu zabezpieczona zaworem odcinającym przed nadmiernym wychyłem skrzyni,
- Oświetlenie 12V, homologowane, żarówkowe z tylnym gniazdem do drugiej przyczepy, obrysowe, oświetlenie LED,
- Instalacja hydraulicznego wywrotu skrzyni ładunkowej wykonana z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie oraz przewodów elastycznych,
- Przyłącze hydrauliczne do ciągnika typu ISO 7241-1 DN 12,5,
- Przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej z wtykiem 7PIN 12V,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa,
- Nowe koła 11,5/80-15,3,
- Osie renomowanej firmy ADR, homologowane (EU 2015/68),
- Dwa kliny do kół umieszczone w cynkowanych kieszeniach,
- Siłownik teleskopowy z zawiesiem przegubowym, czterostopniowy o skoku 1300mm. Siła użyteczna na czwartym stopniu o średnicy 105mm, przy ciśnieniu nominalnym 16MPa = 138kN (~14T).
Wyposażenie opcjonalnie:
- Wieszak koła zapasowego cynkowany ogniowo: + 300 zł,
- Stelaż plandeki cynkowany ogniowo z profili zamkniętych 40x40x3: + 1 500 zł,
- Nadstawy cynkowane ogniowo wys. 500 mm o gr. 2,5mm: + 6 350 zł,
- Rynna do precyzyjnego wysypu cynkowana ogniowego: + 500 zł,
- Nadstawy siatkowe cynkowane ogniowo wys. 1000mm (brak homologacji): + 6 250 zł,
- Oświetlenie full LED: + 500 zł,
- Homologowana instalacja hamulcowa hydrauliczna dwuobwodowa z ręczną regulacją siły hamowania (Homologacja EU): + 9 200 zł,
- Koło zapasowe 11,5/80-15,3: + 1 100 zł,
- Plandeka sznurowana: + 1 650 zł,
- Szybkozłącze hydrauliczne z eliminatorem ciśnienia w przewodzie: + 110 zł/sztuka,
- Trójkąt ostrzegawczy: + 110 zł,
- DUPLEX – malowany komplet ścian: + 1 500 zł ,
- DUPLEX – malowany komplet nadstaw: + 1 500 zł.