Dane techniczne:
- Technicznie dopuszczalna masa całkowita 20000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg
- Ładowność 12980 kg
- Masa własna 5020 kg
- Pojemność ładunkowa 20,3 m3
- Powierzchnia ładunkowa 12,1 m3
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5020 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2420* mm
- Wymiary gabarytowe dł. 7300/szer. 2550/wys. 3070 mm
- Wysokość ścian skrzyni 800 mm + 900
- Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1390 mm
- Rozstaw kół 1900 mm
- Zawieszenie resory paraboliczne
- Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane
- Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
- System wywrotu trójstronny
- Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 18l/ciśnienie 200 bar
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 80,3 KM / 109,2 kW
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 47/47°.
* Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,
- Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
- Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Błotniki kół tylnych
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV - Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm (wykonanie na specjalne życzenie)**: zamiennie,
- Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm + 550 zł
- Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania + 1 550 zł
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania + 6 200 zł
- Instalacja hamulcowa pneumatczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył) + 2 370 zł
- Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2przewodowa + hydrauliczna zwykła), (zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce): + 6 200 zł,
- Instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2-przewodowa + hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczenia i regulatorem siły hamowania) + 8 450 zł
- Plandeka rolowana ze stelażem i odkładaną rurą centralną oraz bocznymi rurami podpierającymi: + 4 500 zł
- Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki + 1 500 zł
- Nadstawy 500 mm do zielonki z prawej strony przyczepy: + 4 400 zł
- Rynna do szybra zsypowego + 350 zł
- Dwa szybry zasypowe do ziarna z blokadą w ścianie tylnej + 800 zł
- Boczne zabezpieczenia (osłony) + 1 900 zł
- Tylny zaczep automatyczny UNIMAR + 2 000 zł
- Tylny zaczep automatyczny Rockinger + 4 200 zł
- Kosz koła zapasowego + 1 300 zł
- Błotniki przednie 760 zł
- Dodatkowe plastikowe błotniki tylne 760 zł
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 230 zł
- Ślimak wyładowczy do ziarna*: na zamówienie.
- Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu 1 890 zł,
- Zmiana kół na :
385/65R22,5: + 5 200 zł,
425/65R22,5 (dostępne w wersji na 60km/h): + 5 400 zł,
500/60R22,5: + 8600 zł ,
550/45R22,5: na zapytanie, - Koła zapasowe:
385/65R22,5 RE: + 1 900 zł,
385/65R22,5: + 3 250 zł,
425/65R22,5 :+ 3 500 zł,
500/60R22,5: 4 000 zł.* zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min.,** Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm nie jest zalecany do zastosowania w przyczepie, może mieć zastosowanie w szczególnych przypadkach.