Dane techniczne:
- Technicznie dopuszczalna masa całkowita 20000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 20000 kg
- Ładowność 15300 kg
- Masa własna 4700 kg
- Pojemność ładunkowa 17,3 m3
- Powierzchnia ładunkowa 12,3 m3
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5100 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2420 mm
- Wymiary gabarytowe dł. 6800/szer. 2550/wys. 2790 mm
- Wysokość ścian skrzyni 800+600 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1350 mm
- Rozstaw kół 1960 mm
- Zawieszenie resory paraboliczne
- Obciążenie oka dyszla 2000 kg
- Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane
- Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
- System wywrotu trójstronny
- Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 18l/ciśnienie 200 bar
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 104/76,4 KM/kW
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46 st
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Ściany boczne dzielone przykręcanym do podłogi słupkiem środkowym z linkami spinającymi
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120 mm
- Osie na 60 km/h
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Błotniki kół tylnych
- Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Tylne zabezpieczenie składane
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm: + 550 zł,
- Zaczep dyszla sztywny z okiem kulowym K80mm do łączenia z zaczepem kulowym ciągnika: + 1 100 zł,
- Nadstawy z profilu PF 600mm: + 11 700 zł,
- Nadstawy z profilu PF 800mm zamiast standardowych nadstaw 600mm: + 2 700 zł,
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych (zalecane dla zastosowania przy niedzielonych ścianach, bez słupka bocznego): + 650 zł,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1700 zł,
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania: + 6 200 zł,
- Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania ): + 8 800 zł,
- Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki: + 1 500 zł,
- Rynna do szybra zsypowego: 350 zł,
- Dwa szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej: + 900 zł,
- Trzy szybry zsypowe do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej: + 1 400 zł,
- Zaczep tylny automatyczny UNIMAR: + 2 100 zł,
- Zaczep tylny automatyczny Rockinger: + 4 200 zł
- Boczne zabezpieczenia (osłony): + 1 900 zł
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł
- Ślimak wyładowczy do ziarna* na zamówienie
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy: + 900 zł,
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi: + 5 350 zł,
- Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy: + 1 200 zł,
- Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy: + 2 300 zł
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII: + 1 200 zł
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI: + 2 300 zł
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej lub prawej strony 1800 zł
- Hydrauliczne wspomaganie otwierania ścian z lewej i prawej strony 3100 zł
- Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane: + 1 500 zł
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **: + 900 zł
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ): + 12 950 zł
- zmiana kół na 385/65R22,5: + 5 300 zł,
- zmiana kół na 425/65R22,5: + 5 500 zł,
- zmiana kół na 445/65R22,5: + 8 300 zł,
- zmiana kół na 500/60R22,5: + 8 600 zł,
- zmiana kół na 550/60-22,5 16PR: + 5 800 zł,
- zmiana kół na 560/45R22,5: Na zapytanie,
- zmiana kół na 560/60R22,5: Na zapytanie.
*zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min
** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych