Dane techniczne wersji standard:
- Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 24 000 kg,
- Dopuszczalna masa całkowita: 23 000 kg,
- Ładowność: 16 040 kg,
- Masa własna: 6 960 kg,
- Pojemność ładunkowa z nadstawami 800mm – wyposażenie opcjonalne / bez nadstaw – standard: 35 opcja / 23 m3,
- Powierzchnia ładunkowa: 14,7 m2,
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 6694 mm,
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2242/2302 mm,
- Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 8780/2650/3750* mm,
- Wysokość ścian/nadstaw skrzyni ładunkowej (opcja): 1500+800(opcja) mm,
- Grubość blachy podłogi/ściany: 4/4 mm,
- Wysokość platformy od podłoża: 1325 mm,
- Rozstaw kół: 2100 mm,
- Zawieszenie: resory paraboliczne,
- Obciążenie oka dyszla: 3000 kg,
- Rozmiar ogumienia: 550/60-22,5,
- Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h,
- System wywrotu: jednostronny,
- Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 2990mm/40L/200bar,
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 100,5 KM / 136,7 kW,
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu): 55 ˚.
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian,
- System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu),
- Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej,
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem,
- Uszczelka gumowa klapy tylnej,
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości,
- Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810 mm,
z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm, - Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości,
do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, - Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm,
- Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa,
- Postojowy hamulec ręczny z korbą,
- Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane,
- Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy,
- Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła i metalowa osłona nad kolami,
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
- Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym,
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem,
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej,
- Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi,
- Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym,
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej,
- Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia,
- Drabinka składana i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej,
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem,
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej,
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich,
- chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV,
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR,
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR.
Opcjonalnie:
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika: zamiennie,
- Zaczep dyszla sztywny z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika: zamiennie,
- Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym kulowym zaczepem ciągnika: + 950 zł
- Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym: zamiennie,
- Hydrauliczna składana podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym: zamiennie,
- Oś tylna skrętna czynnie kierowana z instalacją hydrauliczną kierowania kołami (osie dłuższe od standardowych): + 9 000 zł,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania: + 1 650 zł,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania: + 2 400 zł,
- Tylne wyjścia hamulców i hydrauliki do drugiej przyczepy: + 1 100 zł,
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach;
z oknem z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej nadstawie; zwiększające pojemność do 35 m3: + 12 700 zł, - Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym: + 750 zł,
- Balkon: + 1 550 zł,
- Skrzynka narzędziowa: + 950 zł,
- Boczne zabezpieczenia (osłony): + 1 900 zł,
- Plandeka zwijana na bok, ze stelażem z centralnie odkładana rurą i balkonem do nadstaw o wys. 800 mm: + 6 000 zł,
- Rynna zsypowa do ziarna: + 350 zł,
- Zaczep tylny manualny, amortyzowany: + 800 zł,
- Zaczep tylny automatyczny UNIMAR: + 2 000 zł,
- Tylny zaczep automatyczny Rockinger: + 4 200 zł,
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 3 komplety 2,3+2,3+1,8m długości
zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ): + 18 000 zł. - zmiana kół na 445/65R22,5: + 500 zł,
- zmiana kół na 560/60R22,5 – Brak Homologacji PL: na zapytanie,
- zmiana kół na 600/50R22,5 – Brak Homologacji PL: na zapytanie,
- zmiana kół na 600/55-22,5 – Brak Homologacji PL: + 800 zł,
- zmiana kół na 600/55-26,5 – Brak Homologacji PL: + 3 200 zł,
- zmiana kół na 620/50R22,5 – Brak Homologacji PL: na zapytanie,
- zmiana kół na 700/50-26,5 – Brak Homologacji PL: + 9 000 zł ,
- zmiana kół na 710/50R26,5 – Brak Homologacji PL: na zapytanie,
- koło zapasowe (luzem) 445/65R22,5: + 3 800 zł,
- koło zapasowe (luzem) 550/60-22,5 20PR: + 3 900 zł,
- koło zapasowe (luzem) 600/55-22,5: + 3 900 zł,
- koło zapasowe (luzem) 600/55-26,5: + 4 500 zł,
- koło zapasowe (luzem) 700/50-26,5: + 5 900 zł.