Dane techniczne:
- dopuszczalna masa całkowita: 8 150 kg,
- ładowność: 6000 kg,
- masa własna: 2150 kg,
- pojemność ładunkowa: 4,5 m³,
- długość skrzyni ładunkowej: 4200 mm,
- szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 2220 mm,
- wysokość ścian skrzyni: 500 mm,
- liczba kół: 4 szt. (11,5-80×15,3 14PR),
- układ hamulcowy pneumatyczny jedno obwodowy,
- prędkość: 40 km/h,
- oświetlenie, napięcie znamionowe: 12V.
Wyposażenie:
- burty firmowe (blacha 1,5 mm, kształtownik 2 mm, wysokość 500 mm),
- wywrót 3 stronny,
- uniwersalny system ryglujący (tylne burty),
- koła w rozmiarze 11,5-80×15,3 14PR,
- otwór z rynną zsypową do ziarna,
- homologacja,
Opcjonalnie za dopłatą:
- dodatkowe nadstawy burt 500 mm: + 5 300 zł,
- nadstawy burt z siatki: + 6 150 zł,
- burty firmowe (blacha 1,5 mm, kształtownik 3 mm, wysokość 500 mm, cena na pojedynczą burtę,
podwójna x 2) – wyposażenie obowiązkowe do uniwersalnego systemu ryglowania burt bocznych: + 1 000 zł, - burty Furhmann (blacha 2,5 mm, wysokość 500 mm): + 1 800 zl,
- uniwersalny system ryglowania burt bocznych (cena na pojedynczą burtę, podwójna x 2): + 2 150 zł,
- stelaż pod plandekę: + 1 700 zł,
- plandeka rolowana(system zwijania): + 1 800 zł,
- płachta plandekowa: + 1 700 zł,
- drabinka ułatwiająca wejście do przestrzeni ładunkowej: + 750 zł,
- podest roboczy z barierką ochronną: + 1 250 zł,
- zaczep manewrowy: + 950 zł,
- zaczep manualny obrotowy: + 2 600 zł,
- zaczep automatyczny obrotowy: + 3 200 zł,
- tylne media przyłączeniowe do podpięcia drugiej przyczepy (hamulce + oświetlenie): + 900 zł,
- układ hamulcowy pneumatyczno-hydrauliczny: + 1 850 zł,
- dopłata do kół w rozmiarze 400/60-15.5: + 2500 zł
- koło zapasowe luzem 11,5/80×15,3 : + 1 350 zł,
- koło zapasowe luzem 400/60-15.5 : + 1 800 zł,
- mocowanie koła zapasowego na przedniej ścianie: + 430 zł,
- kliny do kół (2 szt.): + 450 zł,
- skrzynka narzędziowa: + 450 zł,
- zbiornik na czystą wodę: + 450 zł.
ZDJĘCIA PODGLĄDOWE