Dane techniczne:
- technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 19 000 kg,
- dopuszczalna masa całkowita: 18 000 kg,
- ładowność: 13 720 kg
- masa własna: 4 280 kg,
- powierzchnia ładunkowa: 24 (26,2*) m2,
- długość platformy ładunkowej: 9695 mm,
- długość powierzchni ładunkowej: 9880 (10770*) mm,
- szerokość powierzchni ładunkowej: 2435** mm,
- wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 11995***/2500/2860 mm,
- wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej): 1680 mm,
- grubość blachy podłogi: 3 mm,
- wysokość platformy od podłoża: 1100 mm,
- rozstaw kół: 1820 mm,
- zawieszenie: resory paraboliczne,
- rozmiar ogumienia: 500/50-17,
- prędkość konstrukcyjna: 40 km/h,
- minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 93,6/68,8 KM/kW.
* Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę,
** Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET,
*** Długość ze schowaną ramą tylną.
Wyposażenie standardowe:
- platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi,
- rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych,
- dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm,
- układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową,
- drabinki oporowe: przednia i tylna,
- regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
- postojowy hamulec ręczny z korbą,
- instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi,
- tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
- tylne gniazdo elektryczne,
- dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
- system lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich,
- chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV,
- kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR.
Wyposażenie opcjonalne:
- dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm: + 550 zł,
- tylny zaczep manualny, sztywny*: + 500 zł,
- boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG: + 1900 zł,
- skrzynka narzędziowa: + 950 zł,
- plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach: + 950 zł,
- plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi: + 1 200 zł,
- zespół wciągarki koła zapasowego: + 1 600 zł,
- instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce): + 3 200 zł,
- Instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem: +8 900 zł,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 2 000 zł,
- koła z ogumieniem 385/55R22,5 – Brak Homologacji PL: + 4 400 zł,
- koła z ogumieniem 445/45R19.5 – Brak Homologacji PL: + 6 400 zł,
- koła z ogumieniem 500/50R17 – Brak Homologacji PL: na zapytanie,
- koła z ogumieniem 520/50-17 – Brak Homologacji PL: + 4 000 zł,
- koło zapasowe (luzem) 385/55R22,5: + 2 600 zł,
- koło zapasowe (luzem) 445/45R19,5: + 3 000 zł,
- koło zapasowe (luzem) 500/50-17 :+ 2 500 zł,
- koło zapasowe (luzem) 520/50-17 :+ 2 600 zł,
- trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł.