Sklep

Kategorie
Agro-stal
Agro-Stal Plus Frampol

Przyczepa 2-osiowa T 680P (13,16 tona) paletowa, Pronar

Przyczepa PRONAR T680P o masie całkowitej 18 ton jest przyczepą rolniczą dwuosiową przystosowaną do transportu płodów i produktów rolnych sypkich oraz produktów w euro – i skrzyniopaletach. Trójstronny wywrót  pozwala na swobodny rozładunek w różnych miejscach oraz znacząco wpływa na funkcjonalność przyczepy. Uchylno – rozwierny system otwierania ściany bocznej pozwala na wygodny załadunek i wyładunek. Ściany skrzyni ładunkowej przyczepy PRONAR T680P wykonane są ze specjalnej oraz wodoodpornej sklejki – wytrzymały oraz lekki materiał odporny na korozję.  W aluminiowych obramowaniach zamontowana jest uszczelka co pozwala na transport materiałów o małej granulacji np. rzepaku.

Dane techniczne:

  • Technicznie dopuszczalna masa całkowita 20000 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 18000 kg
  • Ładowność 13160 kg
  • Masa własna 4840 kg
  • Pojemność ładunkowa 19,5 m3
  • Powierzchnia ładunkowa 12,7 m3
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 5250 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz 2410 mm
  • Wymiary gabarytowe dł. 7300/szer. 2550/wys. 3250 mm
  • Wysokość ścian skrzyni 1540 mm
  • Materiał ścian sklejka wodoodporna
  • Grubość blachy podłogi/ściany 5/18 mm
  • Wysokość platformy od podłoża 1390 mm
  • Rozstaw kół 1900 mm
  • Zawieszenie resory paraboliczne
  • Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 regenerowane
  • Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
  • System wywrotu trójstronny
  • Cylinder teleskopowy skok 1980 mm/zapotrzebowanie oleju 18l/ciśnienie 200 bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 80,3 KM / 109,2 kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 47/47 st

 Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
  • Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18 mm, z obrzeżem z profili aluminiowych,
    z uszczelkami gumowymi, z uszczelkami
  • Ściana lewa, ze słupkiem środkowym, nie dzielona, 1540mm wysokości, system rozwierno – uchylny
  • Ściana prawa, ze słupkiem środkowym, dzielona, 800mm+740mm wysokości, system – uchylny
  • Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona, 1540mm wysokości, system – uchylny
  • Stelaż plandeki
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Błotniki kół tylnych
  • Boczne oświetlenie obrysowe
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian – sklejki foliowanej – brązowy ciemny

Wyposażenie dodatkowe:

  • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm 500 zł
  • Dwuprzewodowa pneumatyczna instalacje hamulcowa z automatycznym regulatorem siły hamowania 1 200 zł
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi: +4 200 zł
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezpieczającym i trzyzakresowym regulatorem siły hamowania 4 900 zł
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania z wyjściem na tył 1 900 zł
  • Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki 1 100 zł
  • Rynna do szybra zsypowego 300 zł
  • System zsypu (blachy boczne i tylne) 2 000 zł
  • Tylny zaczep automatyczny UNIMAR 1 500 zł
  • Tylny zaczep automatyczny Rockinger 3 300 zł
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się 200 zł
  • Ślimak wyładowczy do ziarna na zamówienie
  • Kosz koła zapasowego 1 100 zł
  • Błotniki przednie 700 zł
  • Dodatkowe plastikowe błotniki tylne 700 zł
  • Trzy szybry zasypowe do ziarna z blokadą w ścianie tylnej 1100 zł
  • Odkładany słupek środkowy 1 000 zł
  • Boczne zabezpieczenia (osłony) 1 400 zł
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy  700 zł
  • Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy , z korbą na wyposażeniu, tylko do kół : 385/65 R22,5 i 425/65R22,5; 1500 zł
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 2,3m długości
    zamontowane do nadstaw(konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy) 10 000 zł