Sklep

Kategorie
Agro-stal
Agro-Stal Plus Frampol

Przyczepa tandem T 663/1 (10 ton), Pronar

Użyteczność przyczep o zawieszeniu typu tandem w trudnym terenie docenia coraz więcej klientów. Dociążenie zaczepu ciągnika, które występuje w przyczepach tandem ułatwia manewrowanie w trudnym terenie i zwiększa siłę uciągu ciągnika. Przyczepa PRONAR T663/1 ma takie zawieszenie, ma również trójstronny wywrót skrzyni, a przy tym skrzynia jest nisko zawieszona. Wszystko to sprawia, iż przyczepa jest niezwykle stabilna i ułatwia pracę.

Dane techniczne:

  • Technicznie dopuszczalna masa całkowita 14000 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 13290 kg
  • Ładowność 10000 kg
  • Masa własna 3290 kg
  • Pojemność ładunkowa 11,8 m3
  • Powierzchnia ładunkowa 9,8 m3
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2190/2240 mm
  • Wymiary gabarytowe dł. 6116/szer. 2390/wys. 2484 mm
  • Wysokość ścian skrzyni 600+600 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
  • Wysokość platformy od podłoża 1250 mm
  • Rozstaw kół 1700 mm
  • Zawieszenie resory piórowe
  • Obciążenie oka dyszla 1860 kg
  • Rozmiar ogumienia 15,0/70-18
  • Prędkość konstrukcyjna 30 km/h
  • System wywrotu trójstronny
  • Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 67,6/49,7 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46 st

Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
  • Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Błotniki kół tylnych
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe:

  • zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika: + 550,
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1700 zł,
  • instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami: + 550 zł,
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania: + 2 500 zł,
  • rynna do szybra zsypowego: + 350 zł,
  • tylny zaczep manualny, amortyzowany: + 850 zł,
  • zaczep tylny automatyczny AH 31H-4: + 2 450 zł,
  • tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy: + 1 100 zł,
  • wieszak koła zapasowego*: + 250 zł,
  • boczne zabezpieczenia (osłony): + 1 600 zł,
  • dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem: + 650 zł,
  • trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
  • zmiana kół na 385/55R22,5 – Brak Homologacji PL: + 2 900 zł,
  • zmiana kół na500/50-17 – Brak Homologacji PL : + 500 zł,
  • koło zapasowe (luzem)15.0/70-18: + 2 100 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 385/55R22,5: + 2600 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 500/50-17:+ 2 400 zł.