Dane techniczne:
- Technicznie dopuszczalna masa całkowita 14000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 13290 kg
- Ładowność 10000 kg
- Masa własna 3290 kg
- Pojemność ładunkowa 11,8 m3
- Powierzchnia ładunkowa 9,8 m3
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2190/2240 mm
- Wymiary gabarytowe dł. 6116/szer. 2390/wys. 2484 mm
- Wysokość ścian skrzyni 600+600 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1250 mm
- Rozstaw kół 1700 mm
- Zawieszenie resory piórowe
- Obciążenie oka dyszla 1860 kg
- Rozmiar ogumienia 15,0/70-18
- Prędkość konstrukcyjna 30 km/h
- System wywrotu trójstronny
- Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 67,6/49,7 KM/kW
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46 st
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Błotniki kół tylnych
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
- zaczep dyszla sztywny z okiem Ø40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika: + 550,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1700 zł,
- instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami: + 550 zł,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania: + 2 500 zł,
- rynna do szybra zsypowego: + 350 zł,
- tylny zaczep manualny, amortyzowany: + 850 zł,
- zaczep tylny automatyczny AH 31H-4: + 2 450 zł,
- tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy: + 1 100 zł,
- wieszak koła zapasowego*: + 250 zł,
- boczne zabezpieczenia (osłony): + 1 600 zł,
- dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem: + 650 zł,
- trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
- zmiana kół na 385/55R22,5 – Brak Homologacji PL: + 2 900 zł,
- zmiana kół na500/50-17 – Brak Homologacji PL : + 500 zł,
- koło zapasowe (luzem)15.0/70-18: + 2 100 zł,
- koło zapasowe (luzem) 385/55R22,5: + 2600 zł,
- koło zapasowe (luzem) 500/50-17:+ 2 400 zł.