Dane techniczne:
- Technicznie dopuszczalna masa całkowita 14000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 13660 kg
- Ładowność 10000 kg
- Masa własna 3660 kg
- Pojemność ładunkowa 11,8 m3
- Powierzchnia ładunkowa 9,8 m3
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2190/2240 mm
- Wymiary gabarytowe dł. 6154/szer. 2390/wys. 2579 mm
- Wysokość ścian skrzyni 600+600 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1320 mm
- Rozstaw kół 1700 mm
- Zawieszenie resory piórowe
- Obciążenie oka dyszla 1880 kg
- Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 (15R22,5) regenerowane
- Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
- System wywrotu trójstronny
- Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 72,8/53,5 KM/kW
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46 st
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej (skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany z profili PF600mm i nadstawy z profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z linkami spinającymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
- Osie na 60km/h
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Błotniki kół tylnych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe:
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm: + 550 zł,
- Dodatkowe nadstawy środkowe bez linki spinającej z profilu PF 600mm: + 9 600 zł,
- Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm: + 14 000 zł,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1500 zł,
- Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami: + 650 zł,
- Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki: 1500 zł,
- Rynna do szybra zsypowego: + 350 zł,
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych: + 650 zł
- Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy: + 1 100 zł,
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany: + 800 zł,
- Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4: + 2 350 zł,
- Boczne zabezpieczenia (osłony ): + 1500 zł,
- Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem: + 550 zł,
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
- Ślimak wyładowczy do ziarna* na zamówienie,
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy: + 850 zł,
- Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII: + 1 100 zł,
- Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI: + 2 200 zł,
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi: + 4 600 zł,
- Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla ze sztywną stopą: – 800 zł,
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **: + 550 zł,
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ): + 12 950 zł,
- *zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min,
- ** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych,
- zmiana kół na 385/65R22,5: + 5 200 zł,
- zmiana kół na 500/45-22,5 – Brak Homologacji PL: + 4200 zł
- koło zapasowe (luzem) 385/65R22,5 RE: + 2 000 zł,
- koło zapasowe (luzem) 385/65R22,5: + 3 300 zł,
- koło zapasowe (luzem) 500/45-22,5: + 3 000 zł,