Sklep

Kategorie
Agro-stal
Agro-Stal Plus Frampol

Przyczepa tandem T 663/3 (10 ton), Pronar

Przyczepa PRONAR T663/3 to nowoczesna przyczepa charakteryzująca się trójstronnym wywrotem, centralnym ryglowaniem ścian oraz oknem wysypowym w tylnej klapie. Idealnie nadaje się do przewożenia płodów rolnych, a w szczególności materiałów sypkich (zbóż, kukurydzy itp.).  Przyczepa zaprojektowana jest na podwoziu typu tandem, co wydatnie ułatwia manewrowanie. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne, wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku.

Dane techniczne:

  • Technicznie dopuszczalna masa całkowita 14000 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 13660 kg
  • Ładowność 10000 kg
  • Masa własna 3660 kg
  • Pojemność ładunkowa 11,8 m3
  • Powierzchnia ładunkowa 9,8 m3
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 mm
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2190/2240 mm
  • Wymiary gabarytowe dł. 6154/szer. 2390/wys. 2579 mm
  • Wysokość ścian skrzyni 600+600 mm
  • Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
  • Wysokość platformy od podłoża 1320 mm
  • Rozstaw kół 1700 mm
  • Zawieszenie resory piórowe
  • Obciążenie oka dyszla 1880 kg
  • Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 (15R22,5) regenerowane
  • Prędkość konstrukcyjna 40 km/h
  • System wywrotu trójstronny
  • Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 72,8/53,5 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46 st

Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
  • Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej (skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany z profili PF600mm i nadstawy z profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, ze stabilnymi słupkami tylnymi, z linkami spinającymi, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Zawieszenie tandem na 4 resorach piórowych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1160mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
  • Osie na 60km/h
  • Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
  • Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
  • Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Błotniki kół tylnych
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe:

  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm: + 550 zł,
  • Dodatkowe nadstawy środkowe bez linki spinającej z profilu PF 600mm: + 9 600 zł,
  • Zabudowa SILO przeznaczona do transportu zielonki, pojemność skrzyni 16 m3, ściany o wysokości 1600 mm, z hydraulicznie podnoszoną ścianą tylną o wysokości 1900 mm: + 14 000 zł,
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1500 zł,
  • Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami: + 650 zł,
  • Balkon na ścianie przedniej do obsługi plandeki: 1500 zł,
  • Rynna do szybra zsypowego: + 350 zł,
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych: + 650
  • Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy: + 1 100 zł,
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany: + 800 zł,
  • Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4: + 2 350 zł,
  • Boczne zabezpieczenia (osłony ): + 1500 zł,
  • Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem: + 550 zł,
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
  • Ślimak wyładowczy do ziarna* na zamówienie,
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy: + 850 zł,
  • Okno w przedniej nadstawie (340×710 ) z kratką i szybą PLEXII: + 1 100 zł,
  • Okno w przedniej nadstawie i przedniej nadstawie środkowej (340×710 )z kratką i szybą PLEXI: + 2 200 zł,
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi: + 4 600 zł,
  • Mechaniczna teleskopowa podpora dyszla ze sztywną stopą: 800 zł,
  • Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel **: + 550 zł,
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy ): + 12 950 zł,
  • *zamontowany na tylnej ścianie, dwusegmentowy, składany, z wciągarką mechaniczną, z napędem ślimaka hydraulicznym, z zapotrzebowaniem na olej 30 L/min,
  • ** Zastosowanie dopuszczalne tylko po drogach wewnętrznych dojazdowych do gruntów rolnych,
  • zmiana kół na 385/65R22,5: + 5 200 zł,
  • zmiana kół na 500/45-22,5 – Brak Homologacji PL: + 4200 zł
  • koło zapasowe (luzem) 385/65R22,5 RE: + 2 000 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 385/65R22,5: + 3 300 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 500/45-22,5: + 3 000 zł,