Sklep

Kategorie
Agro-stal
Agro-Stal Plus Frampol

Przyczepa belowa 2-osiowa T025 (9 ton), Pronar

Niezawodna, bezawaryjna i bardzo uniwersalna przyczepa platformowa. Doskonale sprawdza się w transporcie ładunków objętościowych, wymagających dużych, prostych powierzchni, głównie do przewozu  bel słomy i sianokiszonki,  palet i europalet. Przyczepa Pronar T025 to dwuosiowa, niska konstrukcja z płaskimi rantami, co ułatwia załadunek i gwarantuje brak uszkodzeń zafoliowanych bel zwiększając tym samym funkcjonalność przyczepy.  Można regulować długość platformy ładunkowej i dopasować długość ładunkową do parametrów ładunku. Odpowiednie pokrycie malarskie wysokiej jakości lakierami chemoutwardzalnymi zapewnia ochronę przed korozją. Dłuższą żywotność pojazdu zapewnia stabilne i mocne zawieszenie na resorach parabolicznych.

Kategoria: Producent:

Dane techniczne:

  • technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita: 13 000 kg,
  • dopuszczalna masa całkowita: 12 000 kg,
  • ładowność: 9 040 kg
  • masa własna: 2 960 kg,
  • powierzchnia ładunkowa: 16,4 (17,7*) m2,
  • długość platformy ładunkowej: 6495 mm,
  • długość powierzchni ładunkowej: 6740 (7270*) mm,
  • szerokość powierzchni ładunkowej: 2435** mm,
  • wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 9135***/2500/2860 mm,
  • wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej): 1680 mm,
  • grubość blachy podłogi: 3 mm,
  • wysokość platformy od podłoża: 1180 mm,
  • rozstaw kół: 1820 mm,
  • zawieszenie: resory paraboliczne,
  • rozmiar ogumienia: 500/50-17,
  • prędkość konstrukcyjna: 40 km/h,
  • minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 72,8/53,5 KM/kW.
    * Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę,
    ** Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET,
    *** Długość ze schowaną ramą tylną.

Wyposażenie standardowe:

  • platforma ładunkowa z płaskimi rantami bocznymi,
  • rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych,
  • dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm,
  • układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową,
  • drabinki oporowe: przednia i tylna,
  • regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową,
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
  • postojowy hamulec ręczny z korbą,
  • instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi,
  • tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną
  • tylne gniazdo elektryczne,
  • dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach,
  • system lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich,
  • chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV,
  • kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR.

Wyposażenie opcjonalne:

  • dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm: + 550 zł,
  • tylne wyjścia hamulców pneumatycznych do drugiej przyczepy: + 1 000 zł,
  • tylny zaczep manualny, sztywny*: + 550 zł,
  • boczne zabezpieczenie najazdowe wg 89/297/EWG: + 1 850 zł,
  • skrzynka narzędziowa: + 950 zł,
  • plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach: + 950 zł,
  • plastikowe błotniki kół przednich i tylnych na ocynkowanych wspornikach z dodatkowym błotnikiem montowanym z przodu tylnej osi: + 1 400 zł,
  • zespół wciągarki koła zapasowego: + 1 500 zł,
  • instalacja hamulcowa kombinowana (pneumatyczna 2 przewodowa + hydrauliczna) – zgodnie z homologacją PL nie dopuszcza się do stosowania w Polsce: + 3 100 zł,
  • instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1 600 zł,
  • instalacja hamulcowa kombinowana ( pneumatyczna 2przewod.+hydrauliczna z elektrycznym zaworem zabezp. i regulatorem siły hamowania): + 8 000 zł,
  • koła z ogumieniem 520/50-17: + 2 600 zł,
  • koła z ogumieniem 445/45R19.5: + 4 400 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 500/50-17: + 2 400 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 520/50-17: + 2 700 zł,
  • koło zapasowe (luzem) 445/45R19.5: + 3200 zł,
  • trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł.* zaczep nie spełnia wymaganej siły uciągu do normalnego transportowania drugiej przyczepy, przyczepa nie jest przeznaczona do holowania drugiej przyczepy wg dokumentacji homologacyjnej