Sklep

Kategorie
Agro-stal
Agro-Stal Plus Frampol

Przyczepa 2-osiowa PT608 (8 ton) paletowa, Pronar

Przyczepa PRONAR PT608 jest  przyczepą  o skrzyni prostokątnej przystosowanej do przewozu europalet. Wywrotki  znajdują zastosowane  w  transporcie skrzyń z plantacji do przechowalni lub na plac przeładunkowy oraz  transporcie bel o szerokości 1,2m. Odpowiedni  kształt skrzyni sprawia, że oprócz transportu typowych materiałów sypkich można przewozić także wiele innych produktów. Firma Pronar podczas procesu produkcji PT608 korzysta z zaawansowanych technologii profilowania blach i spawania laserowego gwarantując tym  precyzję i dokładność wykonania. PT608 jest przyczepą o  dopuszczalnej masie całkowitej 11 600kg cechującą się mechanizmem trójstronnego wywrotu. W skrzyni ładunkowej można zmieścić  10 europalet. Prędkość konstrukcyjna przyczepy to 40km/h. Standardem jest bogate wyposażenie pojazdu m.in. w wyjścia instalacji pneumatycznej, hydraulicznej i elektrycznej. Kupujący ma do dyspozycji wiele opcji wyposażenia dodatkowego.

Kategoria: Producent:

Dane techniczne wersji standard*:

  • Dopuszczalna masa całkowita: 11600 kg,
  • Ładowność: 8460 kg,
  • Masa własna: 3140 kg
  • Pojemność ładunkowa: 11m3,
  • Powierzchnia ładunkowa: 11 m2,
  • Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 mm,
  • Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna*: 2420 mm,
  • Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 6720/2550/2300 mm,
  • Wysokość ścian skrzyni: 500+500(opcja) mm,
  • Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 mm,
  • Wysokość platformy od podłoża: 1220 mm,
  • Rozstaw kół: 1900 mm,
  • Zawieszenie: resory paraboliczne,
  • Rozmiar ogumienia: 14.0/65-16,
  • Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h,
  • System wywrotu: trójstronny,
  • Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1700mm/13L/200bar,
  • Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 62,4/45,8 KM/kW
  • Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46 ˚

* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm
*Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET

Wyposażenie standardowe:

  • Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
  • System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
  • Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
  • Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
  • Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
  • Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
  • Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylny zaczep manualny, amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
  • System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Wyposażenie dodatkowe (opcje):

  • Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm: zamiennie
  • Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm: 600 zł,
  • Dyszel typu V L-2100 z okiem 40mm: + 250 zł,
  • Dyszel typu Y L-2100 z okiem 40mm: + 750 zł
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył): + 1 550 zł
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył): + 2 400 zł,
  • Balkon: + 1 500 zł
  • Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach;
    ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami: + 7 000 zł,
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR 500mm: + 6 800 zł,
  • Rynna do szybra zsypowego: + 350 zł
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych: + 650 zł,
  • Tylny zaczep automatyczny UNIMAR: + 1 400 zł,
  • Tylny zaczep automatyczny Rockinger: + 3 600 zł,
  • Listwa napinająca nadstawy boczne 2szt: + 850 zł,
  • Błotniki przednie: 620 zł,
  • Dodatkowe plastikowe błotniki tylne: 620 zł,
  • Skrzynka narzędziowa: + 900 zł
  • Boczne zabezpieczenia (osłony): + 1 350 zł,
  • Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
  • Ślimak wyładowczy do ziarna *: Na zamówienie,
  • Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu: 1 800 zł,
  • Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy: + 750 zł,
  • Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy: + 1 100 zł,
  • Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy: + 2 100 zł,
  • Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi: + 4 340 zł,
  • Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel**: + 440 zł,
  • Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane
    do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy): 12 290 zł,
  • zmiana kół na:
    12.5/80-18: na zapytanie,
    15.0/70-18: + 2 350 zł,
    385/55 R22,5: + 5 140 zł,
    385/55 R22,5 RE: + 2 000 zł
  • koło zapasowe luzem:
    14,0/65-16: + 1 580 zł,
    15.0/70-18: + 2 160 zł,
    385/55 R22,5: + 2 850 zł,
    385/55 R22,5 RE: + 2 000 zł.