Dane techniczne wersji standard*:
- Dopuszczalna masa całkowita: 11600 kg,
- Ładowność: 8460 kg,
- Masa własna: 3140 kg
- Pojemność ładunkowa: 11m3,
- Powierzchnia ładunkowa: 11 m2,
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: 4545 mm,
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna*: 2420 mm,
- Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość): 6720/2550/2300 mm,
- Wysokość ścian skrzyni: 500+500(opcja) mm,
- Grubość blachy podłogi/ściany: 4/2 mm,
- Wysokość platformy od podłoża: 1220 mm,
- Rozstaw kół: 1900 mm,
- Zawieszenie: resory paraboliczne,
- Rozmiar ogumienia: 14.0/65-16,
- Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h,
- System wywrotu: trójstronny,
- Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): 1700mm/13L/200bar,
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 62,4/45,8 KM/kW
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki): 50/46 ˚
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm
*Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
- System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
- Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
- Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową
- Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
- Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø300x90mm
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych
- Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Wyposażenie dodatkowe (opcje):
- Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 50mm: zamiennie
- Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm: 600 zł,
- Dyszel typu V L-2100 z okiem 40mm: + 250 zł,
- Dyszel typu Y L-2100 z okiem 40mm: + 750 zł
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył): + 1 550 zł
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył): + 2 400 zł,
- Balkon: + 1 500 zł
- Nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach;
ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami: + 7 000 zł, - Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PRONAR 500mm: + 6 800 zł,
- Rynna do szybra zsypowego: + 350 zł
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych: + 650 zł,
- Tylny zaczep automatyczny UNIMAR: + 1 400 zł,
- Tylny zaczep automatyczny Rockinger: + 3 600 zł,
- Listwa napinająca nadstawy boczne 2szt: + 850 zł,
- Błotniki przednie: 620 zł,
- Dodatkowe plastikowe błotniki tylne: 620 zł,
- Skrzynka narzędziowa: + 900 zł
- Boczne zabezpieczenia (osłony): + 1 350 zł,
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
- Ślimak wyładowczy do ziarna *: Na zamówienie,
- Winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą na wyposażeniu: 1 800 zł,
- Rynna zsypowa tylna na całej szerokości przyczepy: + 750 zł,
- Odkładana rynna zsypowa lewa lub prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy: + 1 100 zł,
- Odkładana rynna zsypowa lewa + prawa na całej długości skrzyni ładunkowej przyczepy: + 2 100 zł,
- Plandeka rolowana ze stelażem z odkładaną rurą centralną i bocznymi rurami podpierającymi: + 4 340 zł,
- Komplet wieszaków ścian do podtrzymania ścian w pozycji częściowo otwartej w celu transportu bel**: + 440 zł,
- Amortyzator spadku ziemniaków w formie zawieszonych pasów gumowych – 2 komplety po 1,8m długości zamontowane
do nadstaw ( konieczność wyposażenia przyczepy w nadstawy): 12 290 zł, - zmiana kół na:
12.5/80-18: na zapytanie,
15.0/70-18: + 2 350 zł,
385/55 R22,5: + 5 140 zł,
385/55 R22,5 RE: + 2 000 zł - koło zapasowe luzem:
14,0/65-16: + 1 580 zł,
15.0/70-18: + 2 160 zł,
385/55 R22,5: + 2 850 zł,
385/55 R22,5 RE: + 2 000 zł.