Dane techniczne:
- Technicznie dopuszczalna masa całkowita 14000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 13625 kg
- Ładowność 10000 kg
- Masa własna 3625 kg
- Pojemność ładunkowa 15,7 m3
- Powierzchnia ładunkowa 9,8 m3
- Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz 4440 mm
- Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz trapez 2190/2240 mm
- Wymiary gabarytowe dł. 6115/szer. 2455/wys. 3150 mm
- Wysokość ścian skrzyni 600+500+500 mm
- Grubość blachy podłogi/ściany 5/2,5 mm
- Wysokość platformy od podłoża 1250 mm
- Rozstaw kół 1700 mm
- Zawieszenie resory piórowe
- Obciążenie oka dyszla 1860 kg
- Rozmiar ogumienia 15,0/70-18
- Prędkość konstrukcyjna 30 km/h
- System wywrotu trójstronny
- Cylinder teleskopowy skok 1700 mm/zapotrzebowanie oleju 13l/ciśnienie 200 bar
- Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 49,7 KM / 67,6 kW
- Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu/ na boku 50/46°.
Wyposażenie standardowe:
- Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian
- Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian
- Ściana tylna otwierana (podnoszona) i zamykana hydraulicznie
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
- Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem Ø50mm
- Rodzaj podpory dyszla: hydrauliczna nożycowa podpora z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa lub dwuprzewodowa lub hydrauliczna
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
- Ściany z profilu PF 600mm z obrzeżem 70mm, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian zabezpieczone spoiną laserową
- Nadstawy 1000mm z profilu PP 500mm
- Linki spinające ściany
- Automatyczne ryglowanie ściany tylnej
- Centralne ryglowanie ścian
- Szyber zsypowy do ziarna z blokadą, w ścianie tylnej
- Błotniki kół tylnych
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
Wyposażenie dodatkowe:
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem Ø40mm: + 500 zł,
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB: + 1 550 zł,
- Instalacja oświetlenia z bocznymi obrysówkami: + 650 zł,
- Rynna do szybra zsypowego: + 350 zł,
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany: + 850 zł,
- Zaczep tylny automatyczny AH 31H-4: + 2 400 zł,
- Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy: + 1 100 zł,
- Wieszak koła zapasowego*: + 250 zł,
- Boczne zabezpieczenia (osłony ): + 1 600 zł,
- Dodatkowe plastikowe błotniki przednie – przy kołach zestawu kołowego tandem: + 650 zł,
- Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się: + 230 zł,
*do ogumienia standardowego
* nie występuje jak zamontowany jest balkon - zmiana kół na 385/65R22,5: + 5 200 zł,
- zmiana kół na 500/45-22,5 – Brak Homologacji PL: + 500 zł
- koło zapasowe (luzem) 385/65R22,5 RE: + 2 000 zł,
- koło zapasowe (luzem) 385/65R22,5: + 3 300 zł,
- koło zapasowe (luzem) 500/45-22,5: + 3 000 zł.